Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 60 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 40% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Vaší pracovní náplní bude:

  • Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
  • Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.


Nabízíme Vám:

  • Fix (15.000,-)+ vysoké provize (od 15.000,- do 30.000,-)
  • HPP na dobu neurčitou
  • Možnost firemního ubytování
  • Kariérní růst pro nejlepší
  • Práci, která má smysl
  • Přátelský a dynamický kolektiv
  • Neformální prostředí
  • Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
  • Propracovaný systém rozvoje
  • Stabilní a zajímavou práci
  • firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
  • možnost firemního ubytování
  • práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit

Požadujeme:

  • Podmínkou znalost polského jazyka na komunikativní úrovni (znalost českého/anglického jazyka výhodou)
  • Pozitivní přístup
  • Chuť učit se novým věcem
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat