Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 60 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 40% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Vaší pracovní náplní bude:

• Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
• Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.

Nabízíme Vám:

• Motivující finanční ohodnocení (fix. + osobní odhodnocení + provize)
• Kompletní zaškolení, včetně doplňujících školení vlastní tréninkové akademie. Staneš se profíkem v oblasti komunikace se zákazníkem.
• Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• Možnost seberealizace a kariérní růstu pro každého, kdo má chuť se zlepšovat.
• Motivační programy, soutěže a teambuildingové akce
• Neformální firemní kulturu
• Zajímavou práci a skvělou partu lidí kolem sebe
• Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
• V případě potřeby zajistíme firemní ubytování


Benefity pro naše zaměstnance:
- Slevy na nákup firemních produktů a služeb (automobil, pojištění, financování vozu, GPS, navigace a další)
- Slevy pro sportovně založené – Multisport karta
- Zvýhodněné firemní telefonní tarify pro soukromé účely
- Autoškola a kondidní jízdy za zvýhodněné ceny
- Firemní školka
- Právní poradna
- Slevy u firemních partnerů na služby, produkty a sportovní a kulturní akce

Požadujeme:

• Maďarský jazyk na komunikativní úrovni + český/slovenský nebo anglický jazyk vítán
• Pozitivní přístup
• Chuť učit se novým věcem
• Chuť si vydělat a něco pro to udělat