Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 60 % vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, 40% budete volat lidem, kteří nás sami kontaktovali např.e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí a chodit domů s čistou hlavou a dobrou výplatou, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci. Deset z deseti kolegů říká „Se zkušenostmi z call centra AAA AUTO se nikdy neztratíte!“

Náplň práce:

  • Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
  • Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.

Nabízíme Vám:

  • Motivující finanční ohodnocení (fix. + osobní odhodnocení + provize)
  • Pro mimopražské zajistíme FIREMNÍ UBYTOVÁNÍ
  • Kompletní zaškolení, včetně doplňujících školení vlastní tréninkové akademie. Staneš se profíkem v oblasti komunikace se zákazníkem.
  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Možnost seberealizace a kariérní růstu pro každého, kdo má chuť se zlepšovat.
  • Motivační programy, soutěže a teambuildingové akce
  • Neformální firemní kulturu
  • Zajímavou práci a skvělou partu lidí kolem sebe
  • Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
Benefity pro naše zaměstnance:
  • Slevy na nákup firemních produktů a služeb (automobil, pojištění, financování vozu, GPS, navigace a další)
  • Slevy pro sportovně založené – Multisport karta
  • Zvýhodněné firemní telefonní tarify pro soukromé účely
  • Autoškola a kondiční jízdy za zvýhodněné ceny
  • Firemní školka
  • Právní poradna
  • Slevy u firemních partnerů na služby, produkty a sportovní a kulturní akce

Požadujeme:

  • Maďarský jazyk na komunikativní úrovni + český/slovenský nebo anglický jazyk vítán
  • Pozitivní přístup
  • Chuť učit se novým věcem
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat