Hovoříme jen s klienty, kteří se na nás obrátili sami – 60% vašich aktivit bude tvořit vyřizování příchozích hovorů, ve 40% případů budete volat lidem, kteří nás kontaktovali např. e-mailem. Nepožadujeme předešlé pracovní zkušenosti, pouze chuť učit se a zdokonalovat. Vítáme ty, kteří chtějí stabilní práci v příjemném prostředí, stejně jako ty, kteří chtějí začít kariéru ve velké společnosti. Nejsme běžné call centrum, budete překvapeni, že lze mít i takhle příjemnou práci.

Náplň práce:

  • Komunikovat se zákazníky, kteří se na naši firmu sami obrátili
  • Poskytovat zákaznický servis - informovat o podmínkách prodeje, či výkupu vozů a následně domlouvat schůzky pro naše prodejce.

Nabízíme Vám:

  • Základní mzda 15.000 Kč + vysoké provize (od 15.000 Kč do 30.000 Kč)
  • HPP na dobu neurčitou
  • Kariérní růst pro nejlepší
  • Práci, která má smysl
  • Přátelský a dynamický kolektiv
  • Neformální prostředí
  • Podporu od nadřízeného v každém okamžiku
  • Propracovaný systém rozvoje
  • Stabilní a zajímavou práci
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou
  • Práci v moderním a nově zrekonstruovaném call centru, kde se Vám bude líbit

Požadujeme:

  • Podmínkou znalost polského jazyka na komunikativní úrovni (znalost českého/anglického jazyka výhodou)
  • Pozitivní přístup
  • Chuť učit se novým věcem
  • Chuť si vydělat a něco pro to udělat