Náplň práce:

  • Zodpovědnost za správnost zadaných dat do HRIS
  • Agenda spojená s nástupem a výstupem zaměstnance
  • Změny pracovních smluv
  • Dohody o srážkách ze mzdy a dohody o náhradách škody
  • Personální poradenství pro manažery a zaměstnance
  • Koordinace BOZP,PO
  • Správa firemního oblečení
  • Organizace a koordinace vstupních školení pro nové zaměstnance
  • Příprava podkladů pro mzdy (uzavření docházky, podklady ke srážkám ze mzdy)

Nabízíme Vám:

  • Práci ve velmi přátelském a dynamickém kolektivu v mezinárodní společnosti
  • Možnost se neustále vzdělávat a účastnit se zajímavých akcí v rámci HR komunity
  • Pravidelnou účast na teamových akcích
  • Mobilní telefon, slevy na sport, kulturu, firemní služby a produkty
  • Jazykové kurzy (angličtina, polština)

Požadujeme:

  • Zkušenost na podobné pozici nebo VŠ vzdělání zaměřené na lidské zdroje
  • Schopnost pracovat na více úkolech najednou
  • Administrativní znalost
  • Znalost MS Excel na středně pokročilé úrovni
  • Znalost AJ výhodou
  • Smysl pro detail, proaktivnost