Náplň práce:

  • Zadávání inzerce na kariérové stránky a externí pracovní portály dle podkladů od konzultantů
  • Administrativně koordinační podpora oddělení (objednávky, faktury, organizace místností, příprava podkladů pro mzdy, docházka aj.)
  • Kompletace reportingu (náborové aktivit, statistiky a náklady inzerce, příprava adhoc reportů
  • Správa recruitment databáze, aktualizace a řešení IT requestů
  • Zajišťování procesu referencí ve zkušební době
  • Komunikace s hiring manažery a ostatními členy HR oddělení
  • Podpora nových zaměstnanců

Nabízíme Vám:

  • Nástup možný ihned
  • HPP na dobu neurčitou
  • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
  • Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
  • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)

Požadujeme:

  • Velkou míru organizovanosti, time management
  • Alespoň středně pokročilou znalost AJ
  • Zkušenost s prostředím HR výhodou
  • Středně pokročilou znalost MS Excel