Náplň práce:

  • Vedení týmu – hodnocení podřízených, motivace, koučování, zaškolování zaměstnanců
  • Uzavírání obchodů
  • Řízení procesů a vedení podřízených
  • Nábor podřízených a následná adaptace, popř. ukončování pracovních poměrů
  • Schvalování docházky, plánování směn, dovolených
  • Vedení porad, organizace a kontrola činností podřízených zaměstnanců
  • Kontrola dodržování zásad PO a BOZP, dodržování interních předpisů a nákladů pobočky
  • Plánování KPI´s, reporting vedení společnosti
  • Ostatní dle zadání nadřízeného

Nabízíme Vám:

  • Kvalitní tříměsíční zaškolení v oblasti prodeje
  • Motivující systém ohodnocení
  • Samostatnou pozici v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Propracovaný systém vzdělávání
  • Služební telefon
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, apod
  • Vysokou podnikovou kulturu, přátelskou atmosféru

Požadujeme:

  • Zkušenosti s vedením týmu (min. 2 roky)
  • Zkušenosti z oblasti prodeje, znalost problematiky zákaznického servisu výhodou
  • Velmi dobré komunikační dovednosti
  • Uživatelskou znalost MS Office
  • Znalost polštiny výhodou
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Časovou a místní flexibilitu (příležitostné cestování v rámci poboček)