Náplň práce:

  • Zajištění hladkého chodu všech platebních operací v rámci
  • Správa agendy bankovních účtů a podpisových práv, platební styk
  • Vedení malého týmu - nábor, motivace a rozvoj zaměstnanců
  • Komunikace s bankami, externími organizacemi, auditory
  • Sledování úrokových sazeb, kurzů zahraničních měn
  • Příprava a optimalizace výhledu cash flow
  • Podílení se na novém nastavování procesů plateb a chodu oddělení
  • Sledování moderních forem platebního styku a podílení se na aplikaci takových řešení
  • Příprava analýz a reportů pro management

Nabízíme Vám:

  • Prostředí mezinárodní expandující společnosti
  • Možnost kariérního postupu a dalšího rozvoje
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Mobilní telefon
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, slevy na firemní služby a produkty a další

Požadujeme:

  • VŠ vzdělání ekonomického zaměření
  • Velmi dobrou znalost MS Office, zejména Excelu
  • Silné analytické schopnosti a proaktivní přístup při řešení denní operativy
  • Zkušenost z bankovních a finančních služeb podmínkou
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu
  • Základní znalost účetnictví
  • Znalost prostředí Multicash/Navision výhodou
  • Znalost moderních technik platebního styku a jejich fungování výhodou
  • Spolupráce na nových projektech v rámci financí