Máte zájem získat administrativní zkušenosti v mezinárodní společnosti? Jste-li samostatný/á, zodpovědný/á a máte výborné organizační schopnosti, pak je tato pozice určena právě pro vás.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora B2B oddělení
  • Komunikace s KAM a dodavateli v ČR i zahraničí
  • Příprava a aktualizace pravidelných reportů
  • Zajišťování služebních cest, ubytování, itineráře
  • Smluvní agenda, příprava podkladů, zajištění podpisů a elektronická evidence
  • Správa kancelářských potřeb, poštovních zásilek pro oddělení, rezervace zasedacích místností

Nabízíme Vám:

  • Nástup možný ihned
  • HPP na dobu neurčitou
  • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
  • Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
  • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)

Požadujeme:

  • Pokročilá znalost MS Excel (funkce, kontingenční tabulky…)
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • Praxi na obdobné pozici
  • Komunikativní znalost anglického nebo polského jazyka
  • Schopnost samostatné práce
  • Smysl pro detail