Náplň práce:

Do týmu oddělení převodu vozidel přijmeme šikovnou a spolehlivou administrativní asistentku. Náplň práce zahrnuje:

  • Administrativní kroky v přípravě dokumentů k provedení převodu vozidla
  • Kontrolu výkupních a exportních složek a jednotlivých dokladů l vozům
  • Připrava poštovních zásilek k odeslání zákazníkovi
  • Příprava složek k archivaci
  • Spolupráce s ostatními odděleními společnosti
  • Zpracování agendy převodů v informačním systému Navision

Nabízíme Vám:

  • Nástup možný ihned
  • HPP na dobu neurčitou
  • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
  • Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
  • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)

Požadujeme:

  • Uživatelská znalost MS Excel a MS Outlook
  • SŠ vzdělání výhodouí
  • Praxe na obdobné pozici váhodou
  • Schopnost samostatné práce
  • Smysl pro detail