Očekáváte pro sebe vždy tu nejvyšší úroveň zákaznické péče? U nás budete poskytovat zákaznické služby na vysoké úrovni. A my Vás ohodnotíme na základě vámi dosažených výsledků V AAA jsme přesvědčeni, že jsou to právě naši lidé, kdo šíří povědomí o tom, že se klienti na půdě naší společnosti cítí pohodlně a že je o ně pečlivě postaráno. Chcete se stát součástí našeho týmu?

Náplň práce:

  • Efektivní uzavírání obchodů s klienty
  • Administrativní podpora výkupi vozidel – kompletace smluv
  • Komunikace se zákazníky
  • Zajišťování výkupu vozidel, příjem zákazníků, obsluha systému Navision
  • Administrativní činnost – kontrola faktury, zakládání karet klientů, obsluha CRM systému

Nabízíme Vám:

  • 28.000 – 35.000 Kč dle výsledků
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • 15 dní v měsíci volno (krátký/dlouhý týden)
  • Nástup možný ihned
  • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
  • Možnost profesního růstu a odborného vzdělávání
  • Propracovaný systém školení vlastní tréninkové akademie
  • Firemní benefity – firemní školka, slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)

Požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Obchodního ducha
  • Znalost AJ výhodou