Očekáváte pro sebe vždy tu nejvyšší úroveň zákaznické péče? Uměli byste sami poskytnout zákaznické služby na vysoké úrovni? Chcete být ohodnoceni na základě vámi dosažených výsledků a nemuset se spoléhat na výkon celého týmu? V AAA jsme přesvědčeni, že jsou to právě naši lidé, kdo šíří povědomí o tom, že se klienti na půdě naší společnosti cítí pohodlně a že je o ně pečlivě postaráno. Chcete se stát součástí našeho týmu?

Náplň práce:

  • Zajištění chodu recepce
  • Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb
  • Podpora prodejního týmu a manažerů pobočky
  • Práce s finanční hotovostí
  • Administrativní podpora prodeje vozidel
  • Příprava smluv a dokladů

Nabízíme Vám:

  • Motivační finanční ohodnocení
  • Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
  • Profesionální přátelský kolektiv
  • HPP na dobu neurčitou
  • Možnost profesionálního růstu a odborného vzdělávání
  • Firemní benefity – slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce,
  • Zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely
  • Možnost nákupu firemních produktů se slevou (auto, pojištění a financování vozu, GPS navigace a další)

Požadujeme:

  • Příjemné a profesionální vystupování
  • Zkušenost se zpracováváním administrativy
  • Vynikající komunikační schopnosti
  • Schopnost práce na více úkolech najednou
  • Pečlivost, spolehlivost
  • Ochota pracovat na směny krátký/dlouhý týden do večerních hodin
  • Znalost anglického jazyka výhodou